COMUNICACIÓ

“Tot això realitzat mitjançant un servei centrat en el client, estudiant les seves necessitats concretes per a obtenir resultats fiables i quantificables. Alhora, estarà acompanyat per nosaltres durant tot el desenvolupament del projecte, amb la seguretat que ofereix el fet que els nostres són projectes amb un preu tancat i que poden cobrir fins allà on vulgui (des de l’elaboració únicament del Pla de Social Media fins a l’outsourcing total del rol de Community Manager) per adaptar-se al seu pressupost”

VITRUVIUS_comunicacio(fons blanc)

SERVEIS
• Elaboració d’un Pla de Social Media que defineixi objectius, pautes i línies d’actuació respecte la presència de l’organització en xarxes socials
• Tasques de Community Management per mantenir l’estratègia anterior, creant la presència de l’empresa en els medis online, fent-ne el seguiment i aconseguint una interacció personalitzada entre la marca i els usuaris

BENEFICIS D’UN PLA DE SOCIAL MEDIA I DEL COMUNITY MANAGEMENT
• Dóna una gran visibilitat al negoci
• Tindrà publicitat a un preu molt baix
• Modernitza la marca
• Transmet la imatge de l’empresa i la seva personalitat a clients potencials, humanitzant-la
• Permet fer un seguiment ràpid i personalitzat de les incidències o dubtes del client, obrint-l’hi noves vies d’atenció, alhora que es reforça la responsabilitat corporativa vers la resta de públic
• Origina una rica comunicació bidireccional, en què el client pot expressar opinions, necessitats i demandes; i aquest intercanvi és una font de riquesa per a l’empresa i, alhora, una oportuna manera de fidelització
• Proporciona mecanismes per prevenir possibles crisis de reputació que poguessin amenaçar l’empresa
• La investigació de la xarxa ajuda a identificar oportunitats de negoci
• Pot oferir la possibilitat de generar aliances estratègiques amb líders d’opinió
• Permet que els comerços puguin difondre ràpidament promocions, descomptes, ofertes especials, etc.

METODOLOGIA GENERAL D’UN PROCÉS D’IMPLANTACIÓ D’UN PLA DE SOCIAL MEDIA
• Diagnosi inicial: Anàlisi intern (com està l’organització en tot allò relacionat amb la web 2.0) i extern (revisió de tendències, competidors, etc.)
• Objectius: Què pretén l’organització amb la seva presència en medis socials?
• Determinar l’audiència: A qui es dirigirà la nostra estratègia? Localització de tipologies d’usuaris
• Tecnologia a emprar: Estudi de les plataformes i medis socials òptims per aconseguir els objectius marcats
• Elaboració d’un Pla Estratègic: Aquest estarà compost per un Pla d’Actuació (temporització dels objectius), un Pla Editorial i de Dinamització (com actuar en cadascun dels medis i continguts que s’hi inclouran) i un Pla de Crisi online (actuació en cas de presentar-se algun problema)
• Posada en marxa: Donar-se d’alta i configurar les plataformes seleccionades segons consta en el Pla Estratègic
• Monitorització i mesura: Recol·lecció d’indicadors mensuals (KPI o Key Performance Indicators) sobre les accions realitzades i allò que es diu a la xarxa sobre l’organització

METODOLOGIA GENERAL DE LES TASQUES DE COMMUNITY MANAGEMENT
• Desenvolupament de l’estratègia online segons el Pla Social Media definit en el punt anterior
• Creació de la presència de la marca client en els medis online en els quals s’hagi decidit estar (web, bloc, xarxes socials…)
• Elaboració d’un pla de creació de continguts a difondre en els diversos canals disposats
• Monitorització de les converses sobre la marca client que es produeixen tant als nostres clients com a la xarxa en general
• Comunicació, interacció i generació de converses actives, cercant la participació i la retroalimentació
• Involucrar el personal intern de l’empresa en les tasques de Community Management

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies