COACHING

“Posem al seu servei les nostres competències, experiència i vocació per ajudar-lo a reflexionar, centrar-se en l’objectiu i passar a l’acció d’una forma lliure, responsable i motivada. El nostre acompanyament es basa en una relació de confiança, compromís i confidencialitat, amb l’objectiu final de formar un tàndem amb la persona client que li proporcioni suport, estructura i mètode perquè aquesta extregui totes les seves potencialitats. Si considera que aquest és el moment, contacti’ns per una primera sessió gratuïta i junts dissenyarem el primer dels pròxims passos cap a l’objectiu!”

VITRUVIUS_coaching (fons blanc)

SERVEIS DE COACHING
• Coaching Personal/Life Coaching: acompanyament, motivació i guia per part del coach perquè la persona client alliberi tot el seu potencial i recursos, assolint així els seus objectius
• Coaching Professional: acompanyament, motivació i guia per part del coach perquè la persona client optimitzi els recursos disponibles i el seu talent per aportar a l’empresa o a un projecte professional propi els seus valors intrínsecs i una marca personal que l’encarin decididament cap a l’èxit
• Coaching Executiu: acompanyament, motivació i guia per part del coach al líder perquè aquest assumeixi nous reptes i, des del desenvolupament de les seves competències personals i/o directives, contribueixi decisivament al canvi de les seves organitzacions
• Coaching Esportiu: acompanyament, motivació i guia per part del coach perquè un esportista/equip augmenti el seu rendiment esportiu mitjançant la confiança, l’autocontrol, el compromís propi i aquells recursos retrobats que li permetran fer un pas més en el seu àmbit
• Coaching d’Equips: acompanyament, motivació i guia per part del coach perquè un grup de treball explori i maximitzi el potencial de les persones individuals que l’integren per aconseguir uns rols definits que el facin avançar decidit cap a un objectiu comú
• Coaching Organitzacional: acompanyament, motivació i guia per part del coach perquè la corporació client aconsegueixi, a través dels líders, definir una visió compartida que permeti afrontar amb èxit els objectius de processos (planificació estratègica, cultura corporativa, polítiques d’empresa, canvis estructurals, etc.)
• Formació de Coaching: formacions a mida destinades a particulars, entitats, empreses i associacions dedicades a estratègies relacionades amb el desenvolupament personal i/o professional

NORMES DE REFERÈNCIA
• La ment humana disposa de sèrie del “sistema de gestió” més complert. Però és particular i no admet estandarditzacions ni auditories de cap tipus. Per això el Coaching s’adapta, sense judicis ni interferències, a cada persona

BENEFICIS DEL COACHING
• Ajuda a incrementar el potencial de la persona i a obtenir els resultats desitjats, tant en la seva vida personal com professional
• Es centra en els objectius que hom vol aconseguir, i en el canvi necessari per aconseguir-los. Per tant, està orientat a l’acció
• S’afavoreix que no es repeteixi de nou el mateix patró de comportament que es venia repetint i que no havia solucionat el problema, desembussant per tant la dificultat
• Aporta automotivació, autoreflexió, autoconsciència, pensament positiu i confiança centrada en l’actuació
• Es revisen els hàbits adquirits i les creences, per afavorir les potenciadores i minvar les limitadores
• En aquells casos que la persona està bloquejada, sense saber què fer en la seva vida o en un tema determinat, o bé nota que ha perdut el control de la seva vida, el Coaching és la pausa per agafar perspectiva i agafar les regnes amb un ímpetu renovat
• Allò après en el procés concret s’aprofita en altres àmbits de la vida, podent aplicar-hi allò après/reconegut
• Mitjançant el procés de Coaching, el client aprofundeix en el seu coneixement, augmentant el rendiment i millorant la seva qualitat de vida

METODOLOGIA GENERAL D’UN PROCÉS DE COACHING
• Establiment d’objectius: el coach ajuda el coachee (client) a desenvolupar la seva visió sobre la situació desitjada i especificar les metes que permetran assolir-la
• Exploració de la situació actual: ajudar a reflexionar la persona client sobre la situació actual i les seves connotacions
• Mapa d’opcions: suport perquè el coachee generi les diverses opcions que té per avançar cap a la situació desitjada
• Disseny del pla d’acció: valoració de les possibles accions a desenvolupar, concreció d’un pla d’actuació i seguiment d’aquest
Avaluació de resultats: definir com i quan avaluarem els resultats, i estimulació dels aprenentatges obtinguts com a conseqüència del procés

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies